model eSpresso City má jednu z najnižších a najširších rámových priechodiek. Je to ideálny partner na jazdu v meste, ktorý ponúka pohodlie a praktickosť.
Nízko položené a dobre umiestnené ťažisko poskytuje bicyklu vynikajúce jazdné vlastnosti, ktoré dôležité najmä pri rámoch bez hornej rámovej rúrky, ktoré inak majú tendenciu vibrovať a kmitať pri zatáčaní.
Stredový motor Shimano v kombinácii s kovanou objímkou motora poskytuje jednu z najnižších výšok rámu na trhu pre jednoduchú montáž.
Pre koho: | Dámske |
Typ: | Mestské |
Držiak motora elektrického bicykla má dômyselný tvar, ktorý sa dá vytvoriť len technológiou odlievania. Odlievanie tohto dielu umožňuje vytvoriť zložitý, ale ľahký tvar, ktorý poskytuje mimoriadne pevné spojenie medzi motorom a rámom na zlepšenie výkonu a spoľahlivosti. Zároveň poskytuje kolesu a motoru hladký a čisto integrovaný vzhľad.
Podobne ako v prípade modelu F-MOUNT, kde sú v ponuke rámu zahrnuté rôzne montážne body pre blatníky, sú bicykle vybavené C-MOUNT už integrované montážne body pre zadný nosič, vďaka čomu je montáž rýchla, jednoduchá a spoľahlivá. C-MOUNTY sú ďalším prvkom, ktorý zlepšuje každodennú všestrannosť tým, že zvyšuje nosnosť bicykla, čo je ideálne na dochádzanie do práce a na nákupy. Upozorňujeme, že niektoré bicykle vyžadujú zadné nosiče špecifické pre daný model.
Elektronický systém radenia Shimano Di2 ponúka rýchle, hladké a spoľahlivé radenie. Najmä vo svete cestnej premávky sa osvedčil ako primárna voľba, keď je najdôležitejší špičkový výkon. Vzhľadom na to je k dispozícii široký výber vysoko výkonných cestných rámov, ktoré sú pripravené na systém Di2 READY a môžu byť vybavené elektrickým káblom, batériou a ďalšími drobnými úpravami, ktoré si systém vyžaduje.
ENERGY CRADLE je unikátna spodná rúrka v tvare kolísky, ktorá umožňuje umiestnenie batérie v spodnej časti v špeciálne tvarovanom výklenku bez toho, aby sa do spodnej rúrky pridávali výrezy. Rám v spojení s hliníkovým krytom batérie vytvára dojem integrovanej batérie, ale ponúka oveľa pevnejšiu konštrukciu. konštrukciu pre lepšiu ovládateľnosť na našich rámoch s nízkou svetlou výškou bez toho, aby bola obetovaná dostupnosť batérie.
Možnosť premeniť bicykel na prímestský bicykel do každého počasia s blatníkmi a ďalším príslušenstvommôže byť skutočnou výhodou, najmä pri pravidelnej jazde po mokrých a prípadne zablatených cestách a cestičkách. Na uľahčenie montáže sú niektoré bicykle vybavené systémom F-MOUNT. Vďaka týmto integrovaným držiakom je pridanie blatníkov rýchle a jednoduché. Upozorňujeme, že niektoré bicykle vyžadujú blatníky špecifické pre daný model.
Bicykle vybavené systémom "C-Mount" majú už integrované montážne body pre zadný nosič (niektoré bicykle si vyžadujú zadný nosič špecifický pre daný model), takže inštalácia je rýchla, jednoduchá a spoľahlivá.
Na väčšine rámov sú káble a hadice prevodovky a bŕzd vedené cez rám. Káble vstupujú do rámu a vystupujú z neho cez hladké priechodky alebo sa používa jeden z ďalších systémov, ako je SMART ENTRY alebo WIRE PORT. Vedenie káblov vnútri rámu ich chráni pred poveternostnými vplyvmi, poskytuje čistý a elegantný vzhľad a môže poskytovať aerodynamické výhody.
Pri používaní bicykla v mestskom prostredí, kde nemusíte mať vždy možnosť použiť konkrétny stojan na bicykel, je stojan na bicykel ideálnym riešením na bezpečné zaparkovanie bicykla. Niektoré bicykle sa dodávajú s elegantne integrovaným stojanom K-MOUNT, ktorý uľahčuje montáž stojana MERIDA (alebo akéhokoľvek komerčného stojana). A ak stojan nechcete a dávate prednosť čistému vzhľadu rámu, K-MOUNT je elegantne ukrytý pod reťazovou tyčou a ťažko ho odhalíte, ak neviete, že tam je.
Na všetkých kolesách je použitý minimálne hliník 6061. Je obzvlášť vhodný pre procesy hydroformovania a technoformovania, ktoré umožňujú meniť hrúbku steny, aby sa dosiahli dvojité rúrky a zložité tvary rámu. Je to tiež zliatina, ktorá sa ľahko zvára, a po jej dôkladnom tepelnom spracovaní s cieľom maximalizovať pevnosť umožňuje vytvoriť pevné a ľahké rámy bicyklov, ktoré sa vám budú páčiť.
SLIDER DROPOUT umožňuje používateľovi jednoducho napínať pohon kolesa vybaveného nábojovou prevodovkou bez nutnosti používať nemotorný konvenčný napínač reťaze alebo remeňa. Namiesto toho je v ráme zabudovaný napínací mechanizmus, ktorý poskytuje dostatok presného horizontálneho nastavenia a veľmi tesné a bezpečné rozhranie, ktoré pomáha udržať bicykel na mieste pre lepšiu manipuláciu a tiež urýchľuje a uľahčuje bežnú údržbu.
Zvárač pomocou zváracieho horáka dvakrát prejde cez spoj, aby vyhladil dodatočný materiál. Vyžaduje si to veľa zručnosti, ale výsledkom sú pevné a elegantne vyzerajúce rámy, ktoré na prvý pohľad vyzerajú ako rám z uhlíkových vlákien.
Hlavové zloženie navrhnuté spoločnosťou MERIDA, ktoré umožňuje, aby všetky ovládacie káble z riadidiel vstupovali do rámu cez kryt hlavového zloženia hlavového zloženia, čím sa vytvára čistý a nerušivý vzhľad, ktorý umožňuje ľahšiu, pevnejšiu a aerodynamickejšiu konštrukciu rámu ako bežné káblové porty. V závislosti od modelu sú káble vedené úplne interne (vrátane tyče a predstavca) alebo polointegrované, kde káble vedú do rámu pod predstavcom.
Presnosť riadenia je nevyhnutná pre bezpečné a isté riadenie a X-TAPER HEADTUBE nám umožňuje túto presnosť výrazne zvýšiť. Väčší priemer hlavového zloženia v spodnej časti v kombinácii s menším v hornej časti pomáha vyvážiťzaťaženie, ktoré môže moderná jazda a výbava spôsobiť na hlavovej rúrke, a to všetko bez zbytočného zvyšovania hmotnosti. Umožňuje jednoduchú montáž kužeľových vidlíc a poskytuje presné a isté riadenie.